Archiv

5. 9. 2008 12:59
Rubrika: Komentáře | Štítky: Požehnání, zamysleni, život

V 10:00 máme s Tomem sraz v klášteře Teplá. Musíme spolu připravit prezentaci o WYD, kterou budeme mít dneska večer, pro mládež plzeňské diecéze v rámci diecézní pouti. Vstal jsem celkem brzy, abych si všechno zabalil a docela se těším ne cestu.…

4. 9. 2008 12:50
Rubrika: Komentáře | Štítky: cyklo, kolo, ktf, vino, výlet

Když vám zadám příklad: (katolíci + studenti katolické teologické fakulty + fara mezi vinohrady) x známý vinař s vlastním sklípkem, tak se nebude těžké dobrat k výsledku, že kola která jsme na západě Čech, v Praze a na Vysočině naložili na auta,…

31. 8. 2008 19:35
Rubrika: WYD_Australia | Štítky: církev, reflexe, zkušenost

Normální lidi. Takhle by se dala jednoduše shrnout jedna z nejcennějších zkušeností, kterou si může účastník WYD přivést, ať se setkání koná v Austrálii, Německu nebo Španělsku. Chodím po ulicích a potkávám Evropany, Číňany, černochy, Araby, indiány…

18. 8. 2008 21:24
Rubrika: Komentáře | Štítky: hippies, woodstock

Děcka, víte co je za výročí? Dnes je tomu právě 39 let, co proběhl předchůdce všech hudebních festivalů. Ano, květinové dušičky slaví výročí Woodstocku 1969. Řeknete si: Co je to za blbost vzpomínat 39 let, možná 40 to je kulatější, ale devětatřicet…

17. 8. 2008 12:28
Rubrika: WYD_Australia | Štítky: australie, lidi, reflexe

Pomalu přišel čas k zamyšlení a ohlédnutí se zpět. Den za dnem letí a já už nepočítám, jak je to dlouho, co jsem chodil vzhůru nohama, na obloze pozoroval Jižní Kříž a byl fascinován v záchodě se točící vodou na druhou stranu. Snad jsem to všechno…

31. 7. 2008 22:39

Soul. Místo odkud jsem vkládal svůj první příspěvek s nadpisem WYD… Bylo by stylové tady i skončit. Ze Sydney jsme odletěli asi s půlhodinovým zpožděním. Paul nás dovezl autem až na letiště, za což mu Pán Bůh zaplať, protože v tom slejváku co ráno…

28. 7. 2008 11:11

Poslední hodiny vzhůru nohama. Kdo ví, kdy se sem zase podívám. Ještě jednou vyrazím do města. Navštívit nějaké pamětihodnosti a utratit poslední padesátku těch zvláštně barevných peněz, připomínající papírky ze hry Dostihy a sázky. Paul stále…

28. 7. 2008 0:59

Další slunečné ráno. Paula nevidno. Buď spí, nebo je už v čudu. Tentokrát razíme z bytu rychleji než předešlého dne. Včera jsem totiž zkonzumoval veškeré mléko a suché vločky se mi jíst nechtělo, tak se šlo bez snídaně. Vzali jsme to přímo k Sydney…

26. 7. 2008 14:11

Vstával jsem ostudně až v 8:20. Slunce však svítilo, což byl signál, že se půjde na pláž. Koupat? Ne, sebevrah ani člen klubu otužilců nejsem, ale jen ten pocit, že se člověk prochází po nejslavnějších plážích světa je uspokojující. V bytě bylo…

26. 7. 2008 1:12

Od rána prší, nebe zatažené, je hnusně. Australané oslavují, protože jim tu předchozích 5 let ani nekáplo. Mě to pěkně prudí, protože za 5 dní letím domu. Vůbec se mi nechce z tepla Pualova krásného bytu. Trošku jsme po něm dělal průzkum a zásah…