Archiv Červenec 2008

31. 7. 2008 22:39

Soul. Místo odkud jsem vkládal svůj první příspěvek s nadpisem WYD… Bylo by stylové tady i skončit. Ze Sydney jsme odletěli asi s půlhodinovým zpožděním. Paul nás dovezl autem až na letiště, za což mu Pán Bůh zaplať, protože v tom slejváku co ráno…

28. 7. 2008 11:11

Poslední hodiny vzhůru nohama. Kdo ví, kdy se sem zase podívám. Ještě jednou vyrazím do města. Navštívit nějaké pamětihodnosti a utratit poslední padesátku těch zvláštně barevných peněz, připomínající papírky ze hry Dostihy a sázky. Paul stále…

28. 7. 2008 0:59

Další slunečné ráno. Paula nevidno. Buď spí, nebo je už v čudu. Tentokrát razíme z bytu rychleji než předešlého dne. Včera jsem totiž zkonzumoval veškeré mléko a suché vločky se mi jíst nechtělo, tak se šlo bez snídaně. Vzali jsme to přímo k Sydney…

26. 7. 2008 14:11

Vstával jsem ostudně až v 8:20. Slunce však svítilo, což byl signál, že se půjde na pláž. Koupat? Ne, sebevrah ani člen klubu otužilců nejsem, ale jen ten pocit, že se člověk prochází po nejslavnějších plážích světa je uspokojující. V bytě bylo…

26. 7. 2008 1:12

Od rána prší, nebe zatažené, je hnusně. Australané oslavují, protože jim tu předchozích 5 let ani nekáplo. Mě to pěkně prudí, protože za 5 dní letím domu. Vůbec se mi nechce z tepla Pualova krásného bytu. Trošku jsme po něm dělal průzkum a zásah…

25. 7. 2008 1:44

Celou noc lilo jak z konve. Měl jsem noční můru. Nejprve se mi zdálo, že mám mít nějakou přednášku o strašně zajímavé věci, která změní svět a v druhém snu jsem rozbil skleničku ze svatby mé hostující rodině, ale to jen proto, že se tam nějak dostal…

23. 7. 2008 15:29

Dnešní ráno jsem řekl tolik sprostých slov a ani jedno mě kupodivu nezahřálo. To jen malá poznámka k tomu, kolik stupňů bylo, když jsem se vzbudil z úžasného snu plného wombatů a jídla. Tuhle kombinaci miluju. Velká část české výpravy se dnes vydala…

22. 7. 2008 15:34

Výlet do Modrých hor (Blue mountains) znamenal hodně brzké vstávání. V 5:15 jsem se nějakým záhadným způsobem vykutálel z postele a klendra v pokoji mě už probrala. Místo odjezdu bylo v Olympijském parku. Od rodiny je to přece jen kousek. Na nádraží…

21. 7. 2008 15:09
Rubrika: WYD_Australia | Štítky: omluva

Velmi se omlouvám všem, kteří jste čekali na zpravodajství z Austrálie. Mám to tady v rodině nějaký podělaný s netem. Někdy jde a někdy nejde. Vložil jsem tedy příspěvky, které pro vás poctivě každý den píšu najednou. Snad se tím prokoušete. Váš…

21. 7. 2008 15:06

Ráno vyrážím brzo pomoct děckám se stěhováním z Rosebank college do Olympijského parku. Chci jet busem, ale Anne nedá jinak, že mě odveze. Prostě Aussies. Už jsem si pomalu zvykl. Přijít ráno o osmé do školy, kde je ubytováno na dvě stě lidí,…